Andas




Får ni känslan ibland av att något sitter/ligger på eran bröstkorg? En ångestfylld tyngd i kroppen? Jag har en tendens att få det om jag gått och lagt mig tidigt och vaknar upp runt klockan tolv på natten. Det bara är där, även om jag haft en bra dag eller har något att se fram emot under morgondagen. Som idag, jag skall vara på min första arbetsintervju inom hudvårdsbranschen och är taggad, ska bli både kul och spännande men ändå ligger jag är med en kvävande känsla. Det är som att jag tänker på livet, vad  gör jag med det, vem är jag, livet kommer ta slut, är jag en fuck-up eller vad är jag. Det är verkligen som en mörk käftsmäll och jag vet inte om någon i min närvaro känner på samma sätt eller får den känslan på just detta random sätt, för visst vi alla har ångest över olika saker men just såhär. Varför just såhär? 
 
 För läser jag på nätet om detta står det att det är relaterat till stress, visst att jag har en innre stress men har tex inte idag alls känt stress och varit helt dödstrött bara. Till och med bara njutit av att gå och lägga mig och råslockna direkt. Det är det som är skumt. 

Kommentera här: