MYSKVÄLL

Ikväll är det fredag och imorgon är jag bjuden på släktmiddag på pappas sida så vad passar inte bättre då än en liten uppfräschande ansiktsbehandling hemma?! 
Jag testade på Dermalogicas Rapid reveal peel som jag fick av en vän, det är en aha hemma peeling behandling. Efter rengjort ansiktet så applicerade jag denna i ansiktet och halsen i ca 7 minuter, efter sköljer man av dem med svalt vatten och reglerar tillbaka ph-värdet med ansiktsvatten. Efter detta la jag en mask som jag också fått som är ifrån märket Sisley som heter Masque givre för känslig hud som är en kaolin mask. Kaolin masker är väldigt sköna och är både mjukgörande och rengörande för huden. Måste tillägga att den luktade perfekt, inte för mycket och inte för lite. Luktar rent och fräscht! 

Har även en nyhet att tilllägga idag, JAG HAR FÅTT JOBB!! 
Det är ett extra jobb för skincity som har öppnat en pop up på MOS här i Stockholm. Så spännande! Var på utbildning idag och skrev på avtal, fick samt med mig av deras nya Skincity Skincare serie för känslig och torr hud och deras MAKE THE MAKE smink för att prova på dessa! Ska bli så kul så kommer förmodligen komma lite mer om detta framöver när jag testat på deras nya serie samt smink produkter. Började med deras serie idag så den har fått en hylla i badrumsskåpet. 😃
 

Är en liten tub inuti denna förbackning med peelingen.


Masken är vit och lätt att applicera.


Skincity's Skincare för känslig och torr hy

Kommentera här: