Tvspel & tacos

 
I helgens fina höstväder fick jag besök av en gammal vän ifrån Dalarna. Fredagen spenderades hemma med tacos och film, såg A star is born. Den var helt okej men inte så hypad som den verkade när den kom på bio. Skulle säga 3 av 5 milkshakes. Lördagen var det så fint väder att vi spenderade mesta delen av dagen på Skansen, när vi kom hem beställdes det indisk mat och spelades tvspel i värmen. Efter ett tidigt avsked på idag så drog jag mig till ett cafe tillsammans med min vapendragare Helena för att plugga Entreprenörskap och stretchteori. 

Nu har jag förberett mig för kommande vecka, planerat ihop det mesta av det som går. Min måndag morgon börjar redan kl 07.00 imorgon för tvätta lite och ev få lite pluggeri gjort innan kvällspasset på skolans salong drar igång. Har försökt att få ihop det mesta inför flytt för att kolla hur jag ligger till med vad jag gjort och inte och är halvvägs klar med. Det är inte lätt alltså att hålla koll på allt och planera och fixa ifrån en annan stad. Vissa dagar tänker jag inte alls på det medans andra dagar gnager det sönder mig om allting och framtiden. Just för att jag inte har koll på något alls just nu känns det som samtidigt som jag är i bullret av slutspruten av skolan. Noise, is all I hear. 
Nåja, en bal på slottet. vad är det? Allting löser sig som man alltid vräker ur sig i tröst. 

Något att se fram emot är hur allting kommer vara förhoppningvis så skönt när allt detta är över! Och i februari så kommer nästa utgivning av The last of us ut!! 
 

Kommentera här: